tisdag 5 maj 2009

sov hos älskling inatt,sen gick till skolan & gjorde nationella prov i matte, gick bra faktist, det trodde jag inte, men va nog för att jag inte bryddemig så mycket hur det skulle gå,så gick det bra:)
har hostat hela natten & morgonen och har så himla ont i magen & vet inte vad de kan va för ngt, fick ont i går kväll, eller har haft det i tre veckor snart,fast igår&idag har det gjort så ont,vet inte vad det kan vara :( hoppas det går över snart ialf!

ska bara ta det lugnt idag,fast det är så svårt, för det är så tråkigt att bara ta det lugnt, &på dagen mår man så mycket bättre än vad man gör på kvällen & morgonen vill träna idag också, men det blir det säkert inget med :(

torsdag blir det karlstad för mig & mamma ;) får köpa skor & kläder, inte för jag har alls mycket pengar nu, men ..plus att jag vill ha en hårförlängning också :O
vet inte hur jag kommer klarar mig,för vill ha allt så fort jag ser ngt fint.& då måste jag ha det också :M haha ... jaja, men nu får jag gå lägga mig & bli frisk,
ha en rolig skoldag lla andra ;) PUSSS

Inga kommentarer: