tisdag 12 maj 2009

ja.. vad ska man säga.. det är bra på ett sätt att allt händer på samma gång, de lika bra att gråta ut för allt på en gång, så kanske man mår bättre längre fram, jag vet inte hur mycket jag har missat eller hur dum folk måste trott att jag varit som gick på allt, men jag mår bättre nu när jag fått en bekräftelse, nu är det slut mellan oss. och det var ju lika bra. ska jag ha en pojkvän, ska jag kunna lita på han & han ska visa hur mycket jag betyder för honom.
det gör verkligen ont det gör det, men jag kan inte gråta, kommer inte en tår nu, kanske är chockad? eller så är jag mera arg, jag vill ialf gå vidare jag vill hitta en bra kille som man kan lite på, & jag vill aldrig i mitt liv va med om samma sak igen, jag vill må bra! det är fan mitt mål i livet. att jag ska må bra & vara lycklig! det är det jag vill.

jag kommer alltid tycka om dig, du har varit det bästa jag visste & glömmer inte det, men tänker inte gå & gråta över detta, det är du tyvärr inte värd. va bara ärlig mot alla!

Inga kommentarer: