måndag 11 maj 2009

mår illa

bloggen är till för att skriva ut hur man känner & tycker m.m ..
och tänker verkligen börja använda den som det också!

fattar inte hur fel man kan tro om människor,fattar inte hur personer kan göra som dom gör.. undra om man kan lita på ngn? hur vet man isf om man kan lita på den personen!?
idag har jag blivit väldigt sårad pga två personer. jag skulle känna mig helt äcklig & dum i huvudet om jag skulle göra något sådant, inte för att jag någonsin skulle kunna göra ngt sånt, för de fan det värsta som finns, asså jag är ju helt dum i huvudet! hur kan jag ens lita på dig? & kommer jag ngnsin kunna göra det igen? just nu är du den värsta personen jag vet,samtidigt som jag tycker om dig mest av alla personer, den känslan är så jävla konstig!
fattade inte du att jag var så jävla kär i dig, & har aldrig käns så för ngn.. & du säger detsamma till mig, men gör man så mot ngn man tycker om så jävla mycket????... nej! inte i mitt liv ialf, de fan ingen som ska göra så mot mig, jag har alltid sagt att jag varit stark & att jag inte skulle låta ngn idiot till kille göra så mot mig, men nu när det hänt,så vet man ingenting..det änns som jag vill glömma allt & ha det som jag brukar samtidigt som jag vill slå dig allt jag kan & aldrig mer prata med dig..

det gör så jävla ont i mig att veta om det & samtidigt som när du pussar på mig veta att du gjort det med en annan när du har varit tsm med mig... det gör så ont, det går inte beskriva hur man mår, även fast alla säkert varit med om det, så känner man sig så ensam om det. jag som tycker om dig så jävla mycket! du var det bästa jag visste, & så gör du så här!!
jag vet att du ångrar dig, eller det fattar väl vem som helst,det var ju inte direkt världens fräschaste tjej ..
BRITTA jag hoppas verkligen att du aldrig gör om det här & att du tar tag i ditt jävla liv & slutar såra varenda jävel! du måste må dåligt över dig själv,fattar inte ens hur du kunde!
äckel!

3 kommentarer:

Britta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Britta sa...

fint skrivet:)! var glad att jag berättade det för dig!
annars skulle du fått leva i en lögn resten av livet amanda. tyck att jag är hur äcklig som helst, för du känner mig inte.

kul att du skriver så fint om mig, blir ju helt rörd asså:)

hoppas allt löser sig!och va hur arg du vill, för de har du rätt till att va. Som sagt, vi ångrar det båda två, och det vet du!

Cherry sa...

Tycker du har helt rätt att vara arg och ledsen. Du skulle vara otroligt konstig om du inte var det. Men minns du vad du sa till mig när vi var i Gran Canaria? Jo, att om någon någon gång varit det, så är chansen stor för att den gör om det. Och du sa även att du skulle dumpa honom med en gång om han skulle vara det. Vet att det inte är lika lätt när man väl står där och är ledsen/arg pga det.. men försök komma ihåg känslan du hade då!
Och hur som helst.. låt britta göra som hon vill. Vill hon så får hon.. hennes rykte och vänner som ryker på det, inte ditt och dina. Däremot ska du inte låta Han göra som han vill, för om han gör nått sånt är han inte värd dig! VERKLIGEN INTE!
Jag tycker du är en jättego tjej och du vet lika väl som jag att du kan få någon som är mycket bättre! Någon som är dig trogen :)
Hör av dig om det är något! Jag finns ALLTID här för dig, även om vi sällan hörs. // Cherry